نتایج کامل راو 16 مارس 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

راو با ورود ست رولینز به رسنگ شروع میشه(تم سانمگ رولینز توسط دس موینز به صورت زنده اجرا میشه). کین جی جی سکرتی بیگشو و رولینز وارد رینگ میشند با معرفی  گرسیا ایندوکس. شانسی در این راو برای رولینز وجود داره چون رولینز در شهر خودش یعنی لاوا بازی میکنه.

 رولینز در باره مذاکرات با رندی اورتون و کارهای او در راو هفته قبل صحبت می کنه و تماشاچیان بوووووووو می کنند رندی اورتون رو. رولینز یکمی درباره رندی اورتون بد حرف می زنه میگه که به رندی اورتون اعتماد داشته و رندی براش مهم بوده و ... رلینز میگه رندی وقتی که اون در شیلد بوده چه کرد؟چه کرد وقتی خط قرمز کمپانی و آتوریتی بود؟ شعار"یو سولد اوت" بزرگی در سالن شروع میشه که رولینز میگه:اتفاقی نمی افته اگ تریپل اچ و استفانی مکمن رندی اورتون رو به آتوریتی بر نگردونن.بیگشو میکروفون رو از رولینز می گیره و از اون معذرت خواهی میکنه و میگه شخصا مسئول آنچه است که در مورد رولینز انجام داده شده و این واقعیت قلب بیگشو رو می شکونه.بیگشو فکر میکنه که بهترین و توانا ترین کشتی گیر wwe ست رولینز هست.بیگشو یکمی رندی اورتون رو مسخره میکنه و کر هفته پیش اون رو بی رحمانه می دونه و مار رو در علفزار مزخرف می دونه و میه من مارها رو در چمن له می کنم چون من غولم.

 

کین میکروفون رو از بیگشو می گیره و از رولینز معذرت خواهی میکنه. کین میگه من خودم رو مثل بیگشو ساده لوح نشون نمی دم و میگه رندی اورتون به سزای عملش میرسونه. جیمی نوبل میگه که میدونه سلاح مخفی سازمان هست و کار رولینز غیر قابل توجیه است  و رولینز رو دوست و رئیس خودش میدونه. مرکوری میکروفون رو میگیره و خیلی ناراحت هست برای صحبت کردن که بیگشو و بقیه همه در آغوش میگیرن یکدیگر رو. رولینز میگه اینا همه درسته و همه صدمه دیدن ولی این رندی اورتون هست که در پایان صدمه می بینه. رولینز میگه که چلنج رندی اورتون رو در رسلمنیا 31 قبول میکنه به شرطی که رندی اورتون امشب در راو با اون فیس تو فیس بشه که در این موقع صدای میوزیک رندی به صدا در میاد.

اورتون میگه که او چهره اول wwe نیست میگه اون فقط یک مرده که ست رولینز رو در راو هفته قبل کتک زده. رندی اورتون قبول میکنه مسابقه با رولینز رو در مین ایونت راو این هفته یعنی امشب و رندی میگه که میدونه در مین ایونت همه سازمان بر علیه او هستند ولی او به اندازه کافی برای سازمان زهر داره. اورتون میگه اگر او به رسلمنیا و مسابقه با رولینز راه پیدا کرد و از او برد رولینز دیگه آینده wwe نیست. تم سانگ اورتون به صدا در میاد و آتوریتی به هم نگاه می کنند در رینگ.

 

 

 مسابقه اول
نیکی بلا در برابر ای جی لی
برنده:نیکی بلا

-مروری بر درگیری بین مارک هنری و رومن رینز

-رنه یانگ در بکستیج از کین و بیگشو می پرسه که برای رولینز در مین ایونت چی کار میکنید که بیگشو میره حرف بزنه اما کین جلوش رو میگیرهخ و میگه که آنها تصمیم گرفتند که در گوشه ست رولینز باشند و او به عنوان مدیر عملیات هست و جوابی به بیگشو نمی دهد که رولینز میاد و به دعوای ان دو تا پایان میده و میگه که چقدر شما دوتا احمق هستید که بیگشو ناراحت میشه و کین هم پشت اون در میاد و میشه و کین میگه که استفانی مکمن می تونه به اونا امر ونهی کنه اما رولینز نمی تونه این کارو انجام بده و میگه که رولینز مثل یک بچه لوس و بد اخلاق شده. کین میگه که وقت اون رسیده که یکی به رولینز بفهمونه که سزاواره چیه.

 

مسابقه دوم
رایبک دربرابر میز
برنده:رایبک با اجرای شل شاک بعد از کلوزلاین

-بعد از مسابقه رایبک ا شعار تماشاچیان رفت و میزداو اومد و به میز کمک کرد تا بلند شود اما میز به اون یک ضربه وارد کرد که تماشاچیان به مدت طولانی بوووووو کردند میز رو و میز از سالن خارج شد.

 

-سینا توسط مایکل کول به عنوان چلنجر روسف معرفی میشخ و وارد رینگ میشه برای امضای قرارداد. سینا قراداد رو امضا میکنه و میکروفون رو بر میداره و میگه این قرارداد ها رو زیاد امضا کرده ام این یکی از همه مهمتره و یکمی از روسف تعریف میکنه که طرفداران بووووووو میکنن. سینا میگه که او قهرمانان ایالات متحده است و این منو ناراحت میکنه و تماشاچیان بوووو میکنن. سینا میگه که روسف حق زندگی در آمریکا رو داره و  و اون قهرمان ماست و برای همینه که رسلمنیا یک مسابقه نیست بلکه انقلاب ماست.

یعد از صحبت های سینا روسف در یک کت و شلوار وارد رینگ میشه در حالی که لانا به دنبال او دیده نمی شه ولی به همراه روسف یک مرد با کت و شلوار هست.تماشاچیان یک شعار میدهند و میگویند ما یخواهیم لانا را و سینا میگه ظاهرا مردم به جای این مرد لانا را می خواهند که مرد میکروفون رو برمیداره و میگه من وکیل روسف هستم و میگه روسف قراداد رو امضا نمیکنه و در رسلمنیا با سینا مسابقه نمیده که تماشاگران بوووو می کنن و سینا ناراحت میشه صحنه قبول کردن چلنج سینا توسط لانا برای روسف پخش میشه و وکیل روسف میگه که هیچ شواهدی مبنی بر اینکه ر.سف چلنج رو قبول کرده نیست.

 

مسابقه سوم
د نیو دی دربرابر تایسون کید و سزارو
برنده:سزارو  و تایسون کید

-بعد از مسابقه لو ماتادورس با نیو دی درگیر میشوند و سزارو و کید هم اضافه میشوند که در پایان ماتادورها  با التوریتو جشن می گیرند و تم سانگ آنان پخش میشوند

 -مصاحبه ای با براک لزنر پخش میشه(از پیش ضیظ شده). درباره شکسته شدن استریک صحبت میکنه. لزنر میگه از گریه و عصبانیت مردم در اون زمان لذت می برد. اون درمورد قرادادش با wwe صحبت میکنه. میگه در هر صورت قهرمان wwe خواهد بود. میگه رینز نمیتونه قهرمان بشه. میگه اون میره همه رو نابود کنه از رومن تا ...

مسابقه چهارم
بیگشو دربرابر اریک روان
برنده:مسابقه ناتمام است چرا که بیگشو قبل از مسابقه به اریک روان حمله میکند

 

-هنری کین و اکسل درباره بتل رویال آندره د جاینت صحبت میکنن که درگیر میشوند در آخر و هنری همه رو میزنه

 

هیمن به رینگ میاد و میگه رومن رینز نمی تونه لزنر رو شکست بده و از این حرف ها و میگه که رینز کیسه بوکس لزنر در رسلمنیا هست و میگه که پدرش باید بهش بگه کهبا لزنر درگیر نشو که رومن رینز میاد و میگه من با تو کاری ندارم و تو بهترین موکل کمپانی هستی اما مشکل من با لزنر هست و من اونو نابود میکنم و به این باور دارم.البته هیمن در بکستیج اعلام منیکنه که لزنر در شوی راو هفته دیگه حضور داره و رومن رینز می تونه حرف هاش رو به اون بزنه

 

مسابقه پنجم
دولف زیگر، دنیل برایان و دین امبروز دربرابر استارداست بدنیوز برت و لوک هارپر

هارپر خواست زیگلر رو کاور کنه که برایان نذاشت و با امبروز تگ کرد و با پین کردن هارپر بازی رو برد
برنده:تیم دنیل براین با کاور دین امبروز

-در بکستیج  رولینز به تریپل اچ و استفانی میگه که همه یارانم رفتند که مکمن میگه این مشکل خودته ولی رولینز میگه تو بودی که کین و بیگشو رو تحریک کردی در این زمان اچ میگه با همسر من بی احترامی نکن و ست میگه درگیریت با  استینگ تموم شد؟؟تریپل میگه حواستو جمع کن با این حرفات دیگه آینده کمپانی نیستی.

-بری وایت با جام پول بیر و صندلی خودش در رینگ هست و یکمی از آندرتیکر حرف میزنه و میگه که من چهره جدید ترس هستم.

مسابقه مین ایونت
رندی اورتون دربرابر ست رولینز
رندی در رینگ منتظر ست رولینز هست که رولینز میاد و میگه تمام شب تو مسخره من شده بودی که کل آتوریتی میان رینگ رو محاصره میکنند و رندی با صندلی درون رینگ منتظره که لامپ های سالن خاموش میشه و استینگ به کمک رندی اورتون میاد و رندی و استینگ یک کتک درست و حسابی به آتوریتی میزنن و بدین ترتیب با خوشحالی فیس ها و عقب نشینی آتوریتی و هیل ها شو راو این هفته به پایان میرسد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock